allmänt less

Skrivit den 2009-12-29 , klockan 02:13:25
så nu har jag uppdaterat de mesta som hänt sen jul
finns även grejer jag vill ta upp som hänt, men tyvärr inte kan!
sen idag/igår (måndag) så skulle vi på birsta.
men NE inte blev de så... Onsdag ist.
kan ju fetglömma att hitta ngt på nån rea!
detta gjorde definitivt inte min irritation sedan söndagen bättre.

så nu hela dan har jag gått och bara varit irriterad på precis allt
bättre blir det ju inte av att jag inte sover heller!

somnade halv 7 imorse, upp 9!
orkade eg inte gö annat än å va hemma idag ändå.
sen så somnade jag självklart en halvtimme på eftermiddagen också.
vilket självklart gör att jag är vaken nu!

Jag hatar att inte sova!
sen kan inte amanda sova hos mamma heller så jag får vila ut
för att syster är där och då anv dom spjälsängen till viktor.
men då sa mamma idag (helt från ingenstans) till amanda att hon skulle kidnappa henne då dom åkt hem,
så de känns som en lättnad att veta:)

näe, nu ska jag försöka sova lite till...

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: