wow

Skrivit den 2009-12-23 , klockan 05:15:21
ikväll somnade jag till en halvtimme för att sen bli väckt av amanda,
vilket såklart innebär att jag fortfarande är vaken.
så då har jag sett filmer!

och måste bara säga WOW!
Pathology är nog en av de bättre filmer jag sett
(och jag har då sett en heeeel del!!!)
är typ en psykoligisk thriller
Betyg: Wow, den får lätt 5 av 5 från mig!
mer om filmen kan ni läsa HÄR

sen har jag även sett Final Destination 4
ungefär som de 3 första, med nån liten twist här och där.
men jag gillar dessa filmer,
kan säga att 3an fick mig att lova mig själv
att aldrig åka bergochdalbana igen!:P
som sagt en hela okej film!
när filmen visas på biografer är det 3D som gäller,
dock inte i mitt fall.
men att se filmen i 3D kan nog vara rätt häftigt i sig
Betyg 3 av 5
Mer om filmen kan ni läsa HÄR

Sen så eftersom jag är en sucker för psykologiska thrillers
så ska jag därför nu slå igång min absoluta favorit (inom den genren!)
Det är ingen mindre än Hide And Seek
jag fullkomligt älskar denna lilla oskyldiga Dakota Fanning
mindre gillar jag Robert De Niro
men får jag säga mitt så är det Dakota som stjäl rampljuset i denna film.
kritiker och filmrecensenter får tycka vad 17 dom vill, I Love it!
Betyg: Av Mig Får den lätt 5 av 5!
Mer om filmen kan du läsa HÄR


Night Night!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: