bloggtorka

Skrivit den 2010-04-16 , klockan 08:42:01
jag har helt glömt bort bloggen
vi har haft så mycke annat roligt för oss
umgåtts med vänner,
varit ute i solen en massa
och sen har vi varit på barnmottagningen.
btw, amanda är frisk som en nötkärna..
hennes skrikattacker och 18 timmar sömn per dygn är inge å oroa sig för..
tyckte läkaren,
fortsätter det en månad till ska vi komma tillbaka..

sen äre nått spännande som händer idag med.
fick ett mail på fb från J som jag gick högstadiet med.
hon pluggar videografik i sthlm
och ville göra sitt examensarbete, en dokumentär, om mig och amanda
om allt som skedde där för drygt ett år sedan,
ska bli lite spännande:)
hon kommer nu om 2 timmar
så jag ska hoppa in i duschen nu,
fixa frukost till amanda sen väcka sömntutan:)

ska försöka bättre mig med bloggandet
:)
Have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: