höst

Skrivit den 2010-08-05 , klockan 23:11:08
Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår

nu är det snart dags för höst
då kryper sig allt sakta inpå igen

sömnlösa nätter, ångest i mängder
jag andas winnerbäck och melissa horn
vilket inte gör saken bättre
men min hjärna vill likt förbannat inte lyssna på annat

klumpen av obesvarade, oställda frågor i magen
gör inte heller saken bättre
men jag vågar inte fråga
eller vågar jag kanske bara inte få svaren

"  Du kan väl sakna mig ibland
du kan väl stirra upp mot stjärnorna
så att vi har nåt gemensamt "




Påhitt
Skrivare: Sofia

Det kallas tvivel, det där som stör.. ja det kallar för en klump i magen och ett konstigt humör.... llalallalaaallaa :)

2010-08-06 Klockan 01:02:39

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: