mysdag

Skrivit den 2010-08-30 , klockan 23:11:57
ja, idag har vi myst hela dagen
å ängnat massa tid åt oss
måste ju också säga att ja ha sötaste jävla tösen på jorden!
i know, alla mammor säger så
men helvete va söt hon ä lilltösa!
stora blåögona, fetaste smilet och sötaste lockarna i håret <3
vad har jag gjort för att förtjäna denna lilla underbaring?
för snäll som tusan är hon ju med!
Jobbar kväll imorrn, blir tyvärr ingen mysdag för de..:/
först möte sen ha ja möte på arbetsförmedlingen
så då får lilltjejen va på dagis
och sen för mig blire jobb jobb jobb.
sen är jag ledig på onsdag, torsdag och fredag
om de inte kommer upp ngt dvs.
men ONSDAG ska jag iaf vara ledig,
jag behöver det!:)
nej. nu ska jag sova!
haaave a good one :)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: