Rubriktorka? Lycka?

Skrivit den 2010-08-28 , klockan 14:55:49
ja, jag är dålig på att uppdatera, deal with it!:P
jag jobbar och myser me världens finaste tjej mest hela tiden
annars sover jag eller så har jag annat för mig.
inte mycke har väl hänt sedan sist eg.
förvånas varje gång jag kommer hem och de inte är ett bomdnedslag i lägenheten
eller att de ser ut som att jag haft ett monster i köket.
mitt sovrum är väl iofs alltid lite stökigt.
men resten?
visst fan att de är stökigt ibland
men jag känner att jag börjat få kl'äm på dehär med att
vara en ensamstående, hårt arbetande mamma.
jag får av nån konstig anledning alltid tvätten tvättad
(sen om ja låter den ligga ovikt i typ 3 dagar är väl en annan sak:P)
får alltid disken diskad
(en del cred får väl diskmaskinen ta:P)
jag känner mig nöjd!
har nu även suttit och räknat på vad jag har för inkomster nästa månad
och jag längtar redan!
en RIKTIG lön, som jag arbetat och slitit för
(denna månad fick jag lön för ynka 3½ dag vilket inte var så överdrivet mycket att hurra för)
Men lixom pengar jag får göra va faan ja vill för
är ruggigt sugen på en trip till kalmar
får helt enkelt se om tiden finns :)
nej folket.. nu ska jag fixa en joggolino med skivad banan i till amanda
innan hon ska åka till mormor
eftersom jag även jobbar ikväll och imorrn..
får se när vi hörs nästa gång
men tills dess:
HA DE BRA!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: