Amandas Önskelista

Skrivit den 2010-02-10 , klockan 22:04:13
Efter min tråkiga,
kommer nu en betydligt  roligare!
Amanda ja vad kan en ettåring önska sig?
Hon bär just nu kläder i storlek 74.

* Kläder strl 80, Enfärgade eller randiga. (figurer som "hello kitty" "bamse" och "mumin" är inget hon använder inte med en massa andra mönster heller. clean and simple. och JA jag vet att jag är tråkig. Men det är jag som klär henne varje morgon och är med henne varje dag så jag får faktiskt bestämma vad hon ska ha för kläder!:P Blå, rosa, svart, spelar ingen som helst roll!:) )
* Leksaker; blinkande. låtande. med knappar. "stoppa bollar genom hål"-leksak.
* "hängapåbadkaret-leksaksbehållare" (fråga så förklarar jag gärna:P)
* IKEA-Nyckelpiga-tält

* Duplo
* DENHÄR (öppnas i nytt fönster)
( men en vanlig blå går likabra:P )
* Bestick+tallrik
(barnmodell ofcourse)

Får väl uppdatera om det tillkommer ngt.
har ni köpt ngt det bara står "en" av får ni gärna höra av er så det inte blir dubletter :)

självklart för er som missat fyller hon år den 6e mars.
då är det öppet hus mellan 12 och 16:)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: