dålig uppdatering

Skrivit den 2010-02-02 , klockan 09:50:45
Yes i know..
har lixom inget uppmuntrande att skriva
amanda är vaken hela nätterna och hela dagarna fortf.
blir melan 2 och 4 timmars sömn per dygn för både henne och mig
så skulle jag uppdatera flera gnegr om dan/en gång om dan skulle jag bara klaga
och det är inte så roligt att läsa kan jag tro.
sen har jag inga bilder att lägga upp heller
då jag fortf inte hittar min kamera-kabel..
värdelöst!

aja
som sagt;
ska inte klaga..
bara bita ihop och låtsas vara glad, är min grej det!
börjar bli expert!

Påhitt
Skrivare: Emma

Hej! Hittade din blogg för någon dag sedan. =)



Jobbigt när barnen inte sover. Vi har väl fått lite bättre rutin på sömnen nu men Nemo sover långt ifrån så bra som man skulle vilja hoppas på. Hoppas Amanda snart fattar det underbara med att sova. Ha det bra!

2010-02-02 Klockan 11:33:20
Blogg http://eko.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: