Fläskläpp

Skrivit den 2010-02-26 , klockan 13:34:47
jag bet mig i läppen igår då jag käkade,
gör idag ofantligt ont måste jag säga!
världens fläskläp och amanda pillar hela tiden!
hon tycker de ser roligt ut antar jag?:D

jag började känna lite stress igår,
är massor som behöver göras!
det är bara 2 veckor kvar nu!

glömde skriva igår med,
jag var och köpte ett par UGGS igår, dom var ofantligt sköna!
ska anv dem för första gången idag!
hade mer än gärna tagit på mig dom igår
men man måste vänta 24 timmar efter inpregneringen(stavning?)
så idag ska jag njuta!
gå ner på stan och lämna tillbaka värdelösa leggings,
handla lite, har i övrigt tappat allt sug på allt efter magsjukan.
(dvs mat och gosaker)
en macka om dagen är bra för magen.
fiber såklart och ett glas mjölk till.
är väl iofs lika bra det,
kan man kanske tappa några av mina "extra kilon"
måste tacka jossan(min brors fru) för kommentaren igår,
den värmde!:)

och mer om josefin,
hon jobbar på nilssons i sundsvall stad
hon messade mig då hon kom ihåg att jag letat ett par uggs i strl 39
då dom hade 50% på ett par beiga sånna nu!
så hon la undan dom till mig så jag tog en tur-och-retur till sundsvall igår
och köpte dessa, fick även 10%extra rabatt
hade även ett presentkort där på 300kr så skopriset var helt klart rimligt!:D

ne nu ska vi äta något
i övrigt sov amanda från 8 igårkväll till 10 i förmiddags,
åt välling och ville sova ytterligare,
TILL HALV ETT! jisses amalia!:D
dumt att man inte somna förrän vid 3 inatt själv.
someone keept me up

MAT var det ja, iaf för amandas del!:)

Have a good one

Påhitt
Skrivare: MammaTessan

Va klantig du är som bet dig i läppen. =)

2010-02-26 Klockan 19:00:40
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: