haha ja herreguuud!

Skrivit den 2010-02-25 , klockan 04:35:49
alexandra och jag är fanimig wikegård x 7!
fast vi har mer kommentarer som är totally out of context(stavning AB?)
ja herregud!
under prisceremonin då svenska nationalsången spelades så kläckte hon ur sig
- Gud jag har gåshud *tar sig på armen* På kinden också!

så nu sitter vi övertrötta och flabbar åt det mesta!
haha
ja herregud,
kännde mig tvungen att blogga då alex sitter här brevid och bloggar konstant på sin lilla dator :D
Vi är lite smågalna tossiga små fnitterapor ikväll
jisses
ryssland blev krossade av kanada och jag som aldrig trott sverige skulle ta sig förbi kvarten
tror inte heller på final! skulle dom mot förmodan gö de
så ska dom tammefan ha bragdguldet!
de är en sak som är säker !'

ne lite mer dasmp nu, och hockey
jokkingen mot Ja(GRRRRRRRR) som alexandra skkulle sagt.
och NEJ jag tycker inte Jagr gör att de kittlar i magen, alexandra gör :D
i know hon ä lite knäpp,
Men de GILLAR jag :D

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: