Hon bara går och går och går

Skrivit den 2010-02-03 , klockan 23:51:49
en jäkla massa,
en meter här, två meter där, 3 meter där
hon är så otroligt söt mitt lilla troll!
sen blir hon skitförbannad få hon tappar balansen
och sägger sig ner på rumpan
då ska hon upp direkt igen
så hon aningen ställer sig upp själv mitt på golvet om hon befinner sig där
eller kryper till närmsta möbel och ställer sig igen
huga tiden går så fort!
hon är inte ens 11 månader sötungen!

förstår inte riktigt hur hon orkar då hon inte sover någonting
inatt sov hon mellan 3 och 7 på morgonen!
otroligt!
men konstigt nog var jag tröttare än någonsin

imorrn natt så ska hon sova hos mamma/mormor
så lilla jag får sova en natt och få vara lite utvilad!:D

Påhitt
Skrivare: MammaTessan

Sv: Jo jag vet. Men om man ska åka nån stans så kan det vara bra att ha. Jag använder självklart det vanliga annars.

Ska kika på det.

2010-02-04 Klockan 22:59:06
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: