ja herregud

Skrivit den 2010-02-15 , klockan 12:04:29
Vad är det med småtjejer och supersmink, snygga skor, tillfixat hår och mjukiskläder??

ja idag så skulle jag inte gå ut,
i know, men jag var tvungen hade möte på kommun!
i väntan på bussen mötte vi anna och surra lite och sen elin vid bussen.

väl sittandes på bussen kliver en tjej in, typ 16-17.
iklädd uggs, mjukisbuxor, nån halvful huvtröja, peak-parkas(öppen SÅKLART!)
VRÅLsminkad och korkskruvlockat hår.
what's up lixom?!

om man då likt förbannat ska styla sig så mycket
varför inte ta på sig halvdanna kläder åtminstånde?
'noll sinne för vett ungefär?

Okej, då jag var 16-17 visst översminkade jag mig,
visst hade jag fixat hår mest hela tiden,
visst hade jag(vad jag tyckte iaf) snygga skor
men för mig innebar det också att ABSOLUT inte ha på mig mjukisbyxor
hade jag likt förbannat mjukisbyxor hade jag typ tygskor och lite smink
för då orkade jag helt enkelt inte leta reda på nå vettiga kläder
och iom det så hade jag heller inte ork att sminka mig och fixa håret!
jisses, förstår dom inte hur wierd det ser ut?

aja var bara tvungen att skriva av mig lite:P

i övrigt så fyller jag år idag, för er som bryr er.

Påhitt
Skrivare: Sofia

Grattiiiiis kära vän! =)

2010-02-15 Klockan 13:00:02
Blogg http://[email protected]
Skrivare: Hannah

Säger väl grattis här också.. :)

2010-02-15 Klockan 16:27:25
Blogg http://hannahjustme.blogg.se/
Skrivare: Majken

hade hon verkligen en peak parkas? dom är inte direkt billiga :P Grattis igen ;)

2010-02-15 Klockan 17:09:41
Blogg http://marikagrundel1.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: