jaha de blev ett ändå

Skrivit den 2010-02-18 , klockan 03:14:09
ett inlägg alltså.

kvällen/natten ha vart rolig!
eller ÄR rolig! suttit å tjattrat me majken på skype, roligt som tusan
sprinten va mindre rolig men de har vi glömt nu igen!
sen ha ja å alexandra suttit ioch tjattrat oss igenom curlingen
sen HUX-FLUX så försvann curlingen mitt i de mest spännande skedet
för att helt upphöra att existera!
för att svt skulle sända en helt död match mellan sverige och kanada i damhockeyn, som slutade 13-1 till kaanada om ni missat de
och efter det på 2an var de REPRIS på sprinten?!
DUMheter!
sen att dom skulle sända tre kronors första match, de gjorde mig inget, den sitter jag ju och ser på! men sverige-tyskland i curlingen va spännande och ja ville hålla koll och se så dom vann!
men NEE.....
alexandra och jag har suttit och pratat om allt ögongodis på curlingen och hockeyn
riktigt nice!:P

OS-kväll till veckan Alex!
go middag, OS och bra sällskap, SUPER Planen!:D

ne nu börjar 3e perioden!
blev ingen urspårning ändå,
lustigt!
men troligen en hel del stavfel
Ha överseende!

byebye

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: