Jaha, jaja...

Skrivit den 2010-02-22 , klockan 21:57:41
måste bara få säga att jag tycker inte om folk,
eller jo folk i allmänhet
men inte folk som bara låtsas
sånna som anser sig vara ärliga
ni vet sånna som snackar skit bakom din rygg
och när man är i närheten är allt hur bra som helst.
sånna som låtsas att dom vill umgås med en,
men konstant skjuter upp, kommer med någon otroligt dålig bortförklaring
eller inte dyker upp  och "glömt bort" då man planerat något
( för att sen inte planera om, för att komma med "jag måste kolla.." och sen låta bli att höra av sig )
sånt folk ogillar jag!

sen finns det mina vänner,
er gillar jag skarpt!

blev bara tvungen att spy ur mig detta.
hoppas vederbörande(plural) tar åt sig.

nu ska jag titta på sprintstafetten i os,
för damhockeyn har jag gett upp(4-0 till usa efter 26min!)
Haave a good one.

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: