jisses

Skrivit den 2010-02-18 , klockan 03:32:36
vilka kommentarer man kommer med ibland :D
stundens hetta, adrenallin till 1000

ja ni kanske förstår?

Från Curlingen först, seen hockeyn :D

Emma säger (00:11):
*men tillbaka till curlinggrabbarna, den blonda var nästan mest hot? eller behöver ja ta på mig glasögonen?:P
Alexandra säger (00:11):
*Nej han ÄR mest hot
*alla gånger
Emma säger (00:12):
*men va bra då ser jag inte allt för dåligt:P
________________________________________________

Emma säger (00:51):
*jag är expert-plan-"hittapåare"
*haha
________________________________________________

Emma säger (01:17):
*man får vara förvirrad, vi lever just nu i kanada:P
Alexandra säger (01:18):
*Hahahha ja vi görne tammefan :D hahaha skit land
________________________________________________

mma säger (02:18):
*åh godbit
Alexandra säger (02:18):
*skoja inte
*<3
Emma säger (02:18):
*:P
Alexandra säger (02:18):
*äter vi upp honom eller?
Emma säger (02:18):
*lätt att vi gö
Alexandra säger (02:19):
*när kidnappar vi honom? :D
Emma säger (02:19):
*så fort dom kommer till sverige!:D
Alexandra säger (02:19):
*LÄTT :D hahah
Emma säger (02:20):
*bra plan alex, bra plan!:D kidnappning hade jag inte ens tänkt på!:D
Alexandra säger (02:21):
*inte? :D
*fan vad bra av mig ändå
Emma säger (02:21):
*näe faktiskt inte:D
Alexandra säger (02:21):
*äntligen fick jag till en BRA PLAN jag med :D
*hahaha
________________________________________________

Emma säger (02:30):
*backskott - annars nackskott!
*vilken slogan!
________________________________________________

Emma säger (02:50):
*jag skulle vilja operera bort födelsemärkena på erikssons läpp!:D
Alexandra säger (02:50):
*Hahahha :D
*gulligt av dig
*:P'
Emma säger (02:50):
*men lixom 2 stora födelsemärken precis mitt i facet, nja, not so hot
Emma säger (02:51):
*annars se han ju rätt ok ut

________________________________________________

Emma säger (03:20):
*ska de va så jävla svårt?!:D
*haha som alla typiska sportfantaster måste jag uttrycka mig enligt följande: till och med JAG skulle fan gjort de bättre!

________________________________________________

Emma säger (03:22):
*skittyskar! dom har fan inte gjort nått bra sen innan andra världskriget
*ja, lätt
Alexandra säger (03:22):
*Hahahahha :D :D:D
*bästa commenten någonsin

________________________________________________


haha ja ni hör ju!
Moore to come!

Påhitt
Skrivare: Alexandra

I LÖÖÖÖV IT!

2010-02-18 Klockan 03:56:18
Blogg http://sveaalexandra.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: