men underbart!

Skrivit den 2010-02-28 , klockan 21:12:17
Har suttit och kikat på 5milen i längdskidor!
men tro ni inte sverige tog ett brons?!
för er som missat det!
efter loppet visade dom ifrån alla sveriges medaljer.
jag blir aldeles tårögd!
framförallt då dom visar anjas krasch
och sättet hon tog sig tillbaka bara 24 timmar efter
och knep ett brons!
jisses, bara då jag hörde att hon skulle starta
sa jag att hon borde ha bragdguldet,
efter slalomen, Efter bronset var jag extas,
får hon inte bragdguldet då borde det avskaffas!
är det någon som det kommer att talas om
då det gäller jävlaranamma, viljestyrka och renodlad enivishet.
så är det anja persson!

ojoj, mitt i allt med anja persson så glömmer jag helt bort alla andra medaljer!
längskidlaget har varit över alla förbäntningar!
Skidskyttet klart under.
alpint får helt godkänt efter myhrers brons igår
Curlingen får helt klart ett VG!:)
(hockeyn Nämner jag inte ens)

sen ikväll har även mammsen vart här
och hjälpt mig med gardinerna som var 4cm förlånga:)
thank you :)

ne, nu blire en turbodiskning
sen är de hockeyfinal ffs!
The Game of The Games kallar dom det
och ja det är väl sanningen det.
mellan USA och Kanada
och jag ber till hockeyguden
(som för i övrigt inte lyssnat på mig alls under os!)
att USA får ta emot Guldmedaljerna!

Ryan Miller, vilken karl!
(sen som alltid, crosby får gärna bryta ett ben påväg ut i omklädningrummet ;)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: