mest less

Skrivit den 2010-02-12 , klockan 11:43:10
Ja, så var det..
min sjukling ligger och sover,
men är betydligt piggare nu!
up and running(walking) som man brukar säga :)

jag är mest trött,
har ont i skallen och
är less på ett antal saker:
* att jag inte hittar kamera-kabeln!
* på min dator
* på att det är typ mamma och pappa(ev bror) som kommer då jag fyller år.
mormor och morfar tycker att det räcker att gratta amanda och farmor kommer inte heller..
* på att ingen vill fira min födelsedag i form av fest imorrn..
(ni som inte kan ska inte ta åt er, det är ni som inte vill/orkar jag syftar på)
* på att mina kläder bara går sönder..
har nu noll byxor och leggings som är hela.
verkligen skitbra..

ne nu blev det lite för mycke självömdkan..
nu ska jag bita ihop och se glad ut
that's what i do best.

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: