Nya!

Skrivit den 2010-02-23 , klockan 00:35:40
Var och shoppade i lördags!
köpte ett par silverleggings (som jag måste lämna tillbaka då dom släppt massa färg!)
en superfin enkel tunika
en asnice halsduk
och ett par Jeansleggings, hade redan 3st men dessa är och ser ut som vanliga jeans,
är även tillverkade i mörk stretch-denim!
så nu går jag och "bryter in" de sistnämda!
dom är så oförskämt sköna!

just nu är det Curling på min Tv
sverige mot kanada, 1-4 är ställningen:/
Sverige tod tidigare(för er som missat det) silver i sprintstafetten,
jag började hoppa och jubla i lägenheten
och råkade iom det väcka lillan som inte alls brydde sig om att mamma var överlycklig över silvret
för jag borde ju varit tyst så hon fick sova,
elaka mamma såg det ut som hon ville säga till mig, yrvaken och rynkade ögonbryn till max
Hon såg sötare ut än vanligt i det ögonblicket!:D

ne, efter curlingen blire till att gå iut med sopor
och sen sova!
skulle behöva städa men får ordna med det imorrn kväll/natt ist.
för då ska jag änd vara vaken och kolla på massa hockey!:D
sen på onsdag, ONSDAG gott folk,
då blire Förhoppningsvis OS-kväll med Alexandra
bara hon kryar på sig!*håller alla tummar och tår*
har sån lust att äta god mat och bara umgås me nån vuxen människa en kväll
och att det sen är OS på tv opch hon också är OS-galen gör inte saken mindre underbar!:D
som sagt jag håller alla mina tummar och tår att hon blir frisk snarast möjligt<3
och inte att glömma på ONSDAG äre såklart också kvartsfinalerna i hockeyn!
vilket för er som missat innebär att sverige spelar!:D

Tillbaka till Curlingen,
Over and Out!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: