Blä!

Skrivit den 2010-01-13 , klockan 16:10:59
Ja de är nog minst sagt..
igår morse vaknade jag upp med ont i magen, illamåede, yrsel och frossa.
var tvungen att gå några ärenden på stan
då vi kom hem eskalerade det..
okontrollerad "vibration"(småskakningar) i ela kroppen och en frossa som gjorde att jag hackade tänder,
synstörningar började visa sig och kräkningar och var ett faktum.
vilket efter typ en timme resulterade i okontrollerad fruktansvärd migrän..
låg hela natten inatt, skakade, frös och hackade tänder till runt 4 då jag somnade, vaknade 5 av amanda och fick sen sova länge!
mår betydligt bättre nu iaf!
känner mig allmänt hängig, ont i kroppen
och allmänt slö i hjärnan.
men inga skakningar och frossa idag iaf!
är stora framsteg!

någon sorts magsjuka är de inte,
för magsjuka har jag haft måånga gånger förrut!
jag identifierar det mer med ngt jag ätit som inte varit helt 100!
åt trots allt middag med pappa ute ¨på prisma i måndags så man vet aldrig?

nme som sagt piggare och piggare blir jag!
förhoppningsvis blire 100 til imorrn för då ska tess komma upp
(eller fredag!)

nu ska jag busa med min lilla fröken som hellre skjuter barnstolen framför sig och går än använder gåvagnen, ho är bara fööör söt ;)

här är sötfian på julafton med sin supercoola Lära-Gå-Vagn :D

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: