Fanskap...

Skrivit den 2010-01-28 , klockan 23:29:12
denna dag har inte varit min dag kan jag lova!
stundens irritation är att jag inte hittar kamerasladden..
tänkte lägga ut en bild på dagens stora irritation
(och även uppdatera ett antal inlägg med bilder)

Hursomhelst, alla vet attd e kommit en sjujävla massa snö, eller?
Jo.. det är då så att utanför min dörr
(info för er som inte varit och hälsat på hos oss)
har vi en uteplats som jag flitigt måste skotta själv,
FINE de hinner jag göra medan amanda tar en turbonap!
men sen skulle vi ta en liten prommis till affären och trotsa detta skitväder..
men ICKE, de kunde jag glömma!
för vår jävla fastighets-skötare
som kör på gången utanför vår uteplats med en snöslunga
har bara kört EN LITEN JÄVLA GÅNG
som är ca 40-45cm bred!
tror ni jag kommer igenom där med vagnen?
NEJ! det vill jag lovaatt jag inte gör!
och inte fan har jag tid
med en amnada som aldrig sover och mindre än sällan är nöjd
att ställa mig och skitta de resterande 20cm på varje cida om gången
(för er med dålig huvudräkning: 40cm)
och en gång på ca 20m
det tar sin lilla tid och kraft!
så jag ringde till härnösandshus och klagade
(för det är nämligen så att sist i vinter då det kom såhär mycke snö
så var hela jävla gången snöfri!
och då tycker jag att jag kan kräva även det nu!)

dom skyllde på att det var så himla mycket snö som kommit och då påpekade jag ovanstående.
blev hänvisad att ringa till fastighetsskötaren
men tro ni han svarade? NEJ!
så jag lämnade ett irriterat meddelande på mobilsvar
och kommer jag inte ut med vagnen imorrn förmiddag kommer jag bli tokig!
för jag har 1000 ärenden(läs 4) på stan
som jag måste hinna med innan 1!
för då har jag massa annat att göra

ne, nu ska jag försöka få liten att somna igen
går inge vidare..
Have a good one-I won't!

Påhitt
Skrivare: MammaTessan

Jolligt sånt där. Men har du skaffat egen lägenhet nu?



Sv: Jag vet. Och hon kommer få äta upp dendär burken och säkert fler likadana.

2010-01-29 Klockan 01:09:46
Blogg http://tjn.blogg.se/
Skrivare: MammaTessan

Sv: Jaha. Fick för mig att du bode hos din papp när vi var på selånger.

2010-01-29 Klockan 01:28:54
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: