FANSKAP!

Skrivit den 2010-01-10 , klockan 14:49:51
Jaha, så skulle man likt förbannat åka till sundsvall idag och lägga ut 1200kr(minus mitt presentkort på 300)
på dessa jävla uggs på Nilsons..
tänkte vara lite clever innan vi åkte så jag ringde för att kolla så dom fanns kvar..
NE, SJÄLVKLART INTE!
skulle ha storlek 39, men de fanns bara 40..
och INTE tänker jag köpa ett par skor för 1200kr som är för stora!
FANSKAP!
jag får helt enkelt bo i mina tygskor i vinter..
måste plocka fram ett nytt par då de har blivit hål under dom jag använt i höst
(som tur ä har man ett par på laget i garderoben!)
men helvete va less jag blir!

såhär går mina fötter klädda i 25 minus


såhär VILL mina fötter gå klädda i 25 minus;
KLICKA HÄR (öppnas i nytt fönster)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: