Hög nivå!

Skrivit den 2010-01-26 , klockan 00:47:55
känner mig skitduktig på att stava!
ne skämt och sido!

i en diskussion med R om att skaffa firefox(läs skitfox!)
på min redan värdelösa dator så ja...
såhär lät det:

E: seriöst, lyckades få hem de där jävla firefox..
och nu krånglar datorn ännu mer, hänger sig mer än vanligt, skit firefox!:P

R: 3.6? omöjligt
är nått seriöst fel på din dator först och främst:P

E: Japp. 3.6!
haha ja, de vet jag redan men den blev mer cp när jag anv skitfox

R: du kan ju inte skylla på firefox när datorn är mongo:P

E: jo, för de gjorde min redan skitiga dator ännu skitigare :P
haha använder verkligen rätt ord i rätt sammanhang känner jag
värdelös känns som ett bättre alternativ



Ja ni hör(läser) ju vilken nivå det ligger på!
trots mina många timmars sömn inatt så ligger hjärnan fortfarande i förrådet!

och om jag inte skrev det tidigare så efter en vecka utan nån riktig sömn alls
så tog amanda en 13-timmars inatt!:o
deni! men självklart somnade inte jag förrän vid 2
och ja, är vaken fortf och har disk att göra..
bäst att fixa de innan jag somnar här i sängen!

Hade a good one!

Påhitt
Skrivare: MammaTessan

Sv: Såg nu att jag skrivit fel. Men skrev rätt i inlägget.

Ja justja. Glans vare. Haha.

2010-01-26 Klockan 10:30:35
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: