mellandagarna

Skrivit den 2010-01-03 , klockan 17:54:09
inget speciellt hände eg.
i onsdags var vi på birsta.
skulle köpa kläder till amanda, försöka hitta nå kläder åt mig
och köpa ett par vinterskor!

MEN.. hittade bara en body och ett par byxor till amanda,
INGET till mig själv, to fat to exist!
och de enda skorna jag hittade som passade kostar 1200kr,
vilket var 900kr mer än vad jag hade...
så jag får helt enkelt gå i mina tygskor i vinter,
vilket innebär att vi komemr sitta inomhus näst intill jämt.
känns ruskigt roligt att inte kunna gå ner på stan,
eller ens gå på stan utan att frysa sönder fötterna.
men som sagt, är bara att sitta inomhus..

i övrigt: då  vi åt på ikea fick amnda, för första gången någonsin,
för sig att spotta ut maten över sig själv och mina byxor,
sötungen!

inte alls på nå bra humör va jag då vi åkte hem/var hemma.
men som sagt, det är bara att sitta inne..

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: