Min tjej är en stor tjej!

Skrivit den 2010-01-20 , klockan 21:35:15
mitt i all trötthet och sömnlöshet komer lite roliga nyheter:
Min stora tjej gick hela 6 steg idag!
hon är så söt mitt lilla hjärta!
sen gick hon 2 steg igen vid lillasyster/moster sara i vardagsrummet hos mammsen

och tortellini de tyckte hon va mumma iaf!:D

min lilla tjej fyller snart ett år!
har lite småpanik över kalaset,
annelies alva och Emmas Thilda fyller ju år näst intill smmtidigt, ska vi ha kalas allihopa på lördagen
blire lite knivigt :S..
Hmm.. får kanske prata ihop om oss att ha ett minikalas tillsammans nån dag innan eller efter?
Annelie-Emma, läser ni dehär fåni gärna komma me nå förslag eler nått :P



Påhitt
Skrivare: Emma

Hej :) Jag tycker de låter roligt att vi ska kunna ha ett minikalas tillsammans :) skulle vara skojj de :) får prata ihop oss och ordna nått tycker ja med.

2010-01-22 Klockan 19:13:24

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: