sömnlöst

Skrivit den 2010-01-05 , klockan 05:51:15
inatt igen...

dehär funkar inte längre!
jag orkar inte göra någonting på dagarna,
gör allt för att hålla mig vaken då amanda sover efter lunch,
är jättetrött då amanda lagt sig, jag diskar (som jag måste göra då hon lagt sig)
jag lägger mig, somnar nääästan, blir tokpigg
och ja, här sitter jag.
dygn ut och dygn in...
det funkar inte!
jag blir en dålig och trött mamma hela dagarna,
vilket gör att jag har konstant dåligt samvete över det,
sen äre allt annat som oroar mig
som jag över analyserar på nätterna då ja inte kan sova
vilket i sin tur gör mig mer och mer deprimerad.

jag har ingen aning om hur jag ska ta mig ur den här onda cirkeln jag hamnat i!
jag sover 2 timmar och kan vara vaken igen i upp till 35-40 timmar
det är varken hälsosamt fysiskt eller psykiskt!

amanda vaknade nyss
och jag började gråta då jag tog up henne och gav henne välling.
jag vill göra allt och lite till för henne,
men jag har inte ork och vet inte heller var jag ska få orken ifrån!

Help?!

Påhitt
Skrivare: hanna

Hääj Emma ! Vad söt hon är din lilla tjej :) Ta hand om dig!

2010-01-05 Klockan 18:19:25
Blogg http://hanniipie.bloggplatsen.se

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: