Trots irritation över bloggen

Skrivit den 2010-01-26 , klockan 20:16:48
så har vi haft en SUPERB dag!
började med öppna mellan 1 och 3
sen bar det av till stan med jossan och anna-karin med barnen jonte och ossian!
jossa och jag gick och käkade middag på subway
sen gick vi vidare hem till henne så barnen åt och busade på

himla skönt att ha nån här i närheten att prata nå vettiga grejjer med!

medan barnen lekte och härjade på
så kikade jag och jossan på "trevliga" filmer på youtube
om typ barnmisshandel, kidnappning av barn och barnamord!
(samt några filmer och dolfinslakt)
visst lät väl de normalt?:P
sen diskuterade vi om att ha städat och skitigt hemma,
hur ofta man byter sängkläder
och hur ofta man gör ren alla leksaker i hett vatten då barnen är sjuka:D

sånt där normalt mamma-prat helt enkelt :D

jisses, nu då jag tänker efter,
hur gammla är vi eg? 40?

ne skämt och sido!
måste göras om snarast!

(laddar upp lite bilder senare!)

nu ska jag ringa nå samtal :)

Påhitt
Skrivare: Sara

Hehe okej :) rackarns att jag inte visste det innan! Lillgumman älskar vagnen redan, brukar köra omkring på henne här hemma lite ;)

2010-01-27 Klockan 12:00:41
Blogg http://sawja.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: