WOHOO!

Skrivit den 2010-01-10 , klockan 22:57:04
blev de lite många inlägg ikväll kanske??
3-4 st?
Fler?
de vet jag inte :P

Skrev jag i förra inlägget att jag mailat på ett par likadana Uggs på blocket?
Hursomhelst, nu är dom beställda!
ett par likadana på rea!
endast 495kr!
(annonsen var då via ett företag)
Aukionen på tradera var på 900kr, så jag sparar 400kr där!
och idag skulle jag åkt till birsta för att köpa et par för 1200kr
men då dom inte hade kvar min storlek så sparade jag 700kr där!!! (- frakten på dessa då)
UNDERBART!
nu slipper jag dessa j'ävla tygskor!
missta mig inte, jag verkligen älskar alla mina förtjusande tygskor,
men INTE då det är 20-25 minus ute!

Massa roliga grejjer hittar du HÄR
dock finns inget på rea där.
utan som sagt så hittade jag denna annons på blocket,
men fortfararnde lite billigare märkesvaror där!
Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Canada goose ,
Peak, Fjällräven, Haglöfs, LOUIS VUITTON Mf :)

Yeah, men nu ska jag sova!
NightNight

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: