WOHOOO!

Skrivit den 2010-01-27 , klockan 21:39:44
först och främst måste jag be om ursäkt
för att jag är så sjukt dålig på att lägga upp bilder..
SORRY SORRY SORRY!;)
ska försöka få upp några senare om liten vill lägga sig ngn gång!

Idag har vi haft en heldag igen!:D
blev väckt av anna klockan 10
(amanda somnade 6!)
for ner på stan vid kvart i 12
flängde runt där nere me emma och anna+ ögonstenarna adam och clara såklart!
lunchade lite och sen for jag och anna hem till henne
där barnen mumsade majskrokar och vi umgicks lite
sen kikade vi på kläder som stora clara växt ur
och amanda ska ärva(och jag köpa) :P
så vi kom därifrån med en coop-kasse full med kläder:D
nu behövs det inge mer strl74!:P

sen nu så vill amanda inte somna(ovanligt?!)
så hon sitter här brevid mig på sängen och "läser" bambi på hal is!
de va en hit!
hon pekar på bambi och tittar på mig och säger "titta dä"
hur gulligt och charmigt som helst!

ne nu ska jag försöka ännu en gång att lägga liten!

Övrig info: ÖVERLYCKLIG att "Å" "Ä" och "Ö" verkar fungera igen
Fixar-Emma, de är jag de!;D

Påhitt
Skrivare: MammaTessan

haha! Låter som en heldag.

Joline har ganska mycket flrstora kläder. Så om du vill får du låna av henne. Bara vi får tillbaka då Amanda växt ur dom.

Ska ni till Sundsvall nått får ni gärna komma hit på en fika.

2010-01-28 Klockan 00:20:49
Blogg http://tjn.blogg.se/
Skrivare: MammaTessan

Sv: Jo vet men hon gillade inte fisken (första) så tänker inte tvinga henne att äta den. Hon kunde knappt svälja den.

2010-01-28 Klockan 23:26:21
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: