Ber om ursäkt

Skrivit den 2010-07-06 , klockan 11:13:55
ja såhär i förväg om bloggen uppfattas mer som en klagoblogg.
men jag har innte så mycke mer att säga:P
glada nyheter sen sist r att amanda får vara på sommardagis, där hon börade igår och de går hur bra som helst!
Hon sover på mattan med dom andra  barnen, hände 2ggr på sörgården och första  dan på sommardagiset
så om de inte är att känna sig trygg, då vet jag inte:)
idag så ignorerade hon mig då jag skulle gå,
för  de fanns en l"upphöjd badtunna" full med leksaker och VATTEN
och amanda älskar vatten :D
så hon tyckte de va roligare än att inka hejdå till mamma sin :P

sen ja.. vad har hnt mer?
i sööndags var jag och amanda med emma blom m fam på sams och åt god middag!:)
himla trevligt var det!:)
sen lite lustigt idag så får jag veta att pappa, syster m fam och bror m fam ocks var där.
för att fira pappas födelsedag som va häromveckan.
att jag inte bllivit tillfrågad att joina var som oväntat.
IOFS hade ja inte velat följa med ändå!
men sen att det inte var nån vid bordet som hejjade då dom såg mig
minst sagt förvånar mig!
har jag gjort nått eller??
de börar jag ju bara undra


sen har jag också fått vet idag att det var inbrott i min gamla lägenhet om de va igår/förrgår
(den provosoriska dr jag bara bodde under april)
känns otäckt!
tjuvarna hade blivit påkommna av personen som bodde där
och denne hade blivit misshandlad och låg blodig ute på gatan
ambulans hade också behövt tillkallats.
Jag mår bra här bakom den 24/7 låsta porten och bakom en rejäl säkerhetsdörr

USCH vilket obehag!

nej.
nu ska jag..
gissa vad?
STÄDA!:)

Have a good one


Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: