efter 3 dagars jobb

Skrivit den 2010-07-28 , klockan 22:21:13
är jag nu tillbaka!:P
har somnat tidigare än tidigast
förrutom dag, idag är jag uppe efter 9, anledningen?
jag jobbade till halv 10 så de var bara att finna sig i att vara vaken!
knäpp som jag är glömde jag ju att stänga av väckarklockan igår
så den ringde fint klockan 05.20!
somnade om vid 7 och väckte barnet vid 10,
blev en lite tidig lunch och sen vidare till dagis/jobb

jobbet går utmärkt!
tycker de är småjobbigt att inte ha träffat amanda på hela dagen
å sen får ja vänta enda tills imorrn:(
men imorrn är jag ledig så då blire mys hela dagen!:D
träffa mormor som vart borta i frankrike ska vi också göra!:D
ne nu ska ja samtala med majken!
sen ska ja lägga mig i sängen!:D
skriver väl nått imorrn också:)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: