härlig dag!

Skrivit den 2010-07-07 , klockan 21:36:00
gått bra för amanda på dagis idag, alltid lika kul att skriva :P
ni börjar kanske bli less på den frasen?
jag hade en "ligga-i-soffan-dag" jag
tiden bara rann iväg
och efte att jag hämtat amanda gick vi på stan och åt glass med rickard
eller ja, amanda åt jordgubbar och drack en smoothie
(no icecream for her)
sen prommenerade vi runt i de härliga vädret
gick och köpte hem lite vin
sen bar det av hemmåt
väl hemma kom marika rätt påengång
vi busade lite åt gomiddag
sen blev amanda för trött för sitt eget bästa
så hon la sig 20 över 6
vilket innebär en ofrivilligt  tidig morgon imorrn:P
får bli lite senare sänggång imorrn tro ja bestämt!:D

när amanda lagt sig åt jag och marika lite kladdkaka och jordgubbar, MUMS!

och nu, NU sitter jag med datorn på balkongen i det härliga kvällsvädret
och ska slå igång min favoritserie som har börjat nu igen!:D

have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: