I'm Back!

Skrivit den 2010-07-23 , klockan 20:01:43
har tagit en liten sommarpaus
eller vad man ska kalla det:)

hänt lite här och där
går bra för amanda även på sommardagiset!
blir tokig varje gång vi ska hem :D
sötnöten min!

Jag fick jobb igår!
och börjar redan på måndag, HELT UNDERBART!!!
på centrums hemtjänst blire:)
majken sa igår:
"jag tror jag aldrig har träffat nån som är så glad över att få börja på hemtjänsten"
ne men de är jag!
jag är SUPERGLAD!
det är ett jobb vilket innebär en inkomst och ja, I LOVE IT!

pappa/morfar ska få hämta på dagis på onsdag då jag jobbar kvll vilket är hur bra som helst!
har jag världens bästa eller världens bästa föräldrar?
och mamma hon sitter i frankriker helt ovetande om vad som skett, spännande å se hur  hon reagerar:P
kommer hem efter en vecka i frankrike och jag jobbar, LOVELY!

åh ja är HUR glad som helst

idag har vi dessutom haft den bästa dagen på väldigt länge,
en heldag med majken, alexandra, oskar, sophie och amanda
lunch sen marknad och vidare på "barnkalas" på prisma.
sen drog vi oss till affärn och köpte kol och marinad för att fortsätta hem till mig
Grilla Mys och trevligt sällskap, kvällen kunde inte bli bättre!:D

och imorrn ska vi på dop i stigsjö!
sötaste ronja ska döpas
och jag har lite panik över doppresent,
kommer fan inte på ngt!
ska ta en tur på stan imorrn innan och se va man hittar för skoj,
nått måste hittas!!!

Ja, ne nu ska jag lägga mig och sova,
klockan är lite och ingenting och jag är supertrött!

Have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: