Snart bär det av!

Skrivit den 2010-07-29 , klockan 16:48:45
ja snart är de fredag,
alla kläder är tvättade och lite ska bara packas ner
min hjärna ska planera lite också.

Jobb imorrn förmiddag och sen vid 2 bär det av.
då sticker tjejerna och jag till umeå
men tjejer menar jag marika, alex och emelie¨!
vad som är planerat är iaf biljard på fredagkväll
sen är det öppet för knasiga ideer :P

amanda ska vara med mormor fredag till lördag
och sen med morfar lördag till söndag:)

måste handla lite imorrn med då jag åker hem från jobbet
packa iordning amandas "mormorväska" ska jag gö tills imorrnbitti också

vi har också fått en ny familjemedlem idag
adopterade annas leopardgecko
toksöt liten krabat!:)

nu ska jag göra middag.
have a good one:)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: