äntligen

Skrivit den 2010-06-06 , klockan 22:16:09
ja, helgen har varit bra!
min supersnälla pappa fick vara barnvakt igår
så de blev utgång me majken och stina
förfesten blev hos charlotte
otoligt trevligt!
vi hade me oss "take-away-bål"
haha ja de är precis om de låter
vi gjorde bål i petflaskor helt enkelt
krogen var trevlig
fick en smärre chock då min favoritvakt från sundsvallstiden stod utanför svenssons
magnus, han äger btw!:P

kom hem vid halv 4 och fick en sovmorgon till 10 av sötnos-manda
sen ha hon varit hur snäll som helst idag
om konstaterat:
sover hon bra är hon glad å pigg hela dagarna
och tvärt om såklart

fick besök av syster idag med och hennes sötnos viktor
och imorrn blire lunch me dessa också innan do  åker tilbaka in i urskogen :D

OH BTW!
idag ha ja hämtat en 42" HDTV!!
helt underbart
så ja å majk ha suttit och tittat på serier på tvn från datorn, I LOVE IT!:D
och jag som sagt att ja inte sk aha nån platttv tidigare, kännts onödigt:P
måste dock köpa en ny tvbänk då tvn är för stor föör min tidigare:P

nej vet ni.. nu ska ja koppla av i sängen och sova till ett avsnitt av 90210

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: