Blandade känslor

Skrivit den 2010-06-03 , klockan 20:38:37
ja den titeln stämmer bra in på dagen...
ca 2-3 timmars sammanlagd sömn inatt
men de gjorde ju inge för vi skulle ju på birsta jag majken och manda!
satt i bilen till mamma för att gå ut med hunden innan vi for
då ringer mamma och säger att hon bröt handen imorse då hon var ute och gick i skogen..
AJAJ säger jag bara:S
och hade varit på skolan och var påväg till akuten..
får se de positiva; det var iaf vänster hand

har jag nämt hur mycke ja sett fram emot en hel helg på hemsön med majken?
och att amanda skulle sova hos sin mormor hela helgen?
ja.. dessa planer sen ca 2 mån gick ju nu tyvärr i kras.
nästa sommar kanske?

birsta var trevligt!
hittade fina skor till amanda och mig
lite kläder och ramar att sätta kort på amanda i på vardagsrumsväggen<3

satt även under dagen och messade med en kille som jag mailat ang en tv.
om ja inte nämt de tidigar(?)
så har jag varit som besatt av att skaffa en hdtv
så ja kan koppla in datorn och se filmer/serier på tvn från den
ja.. nu på söndag blire iaf att jag å papa åker och hämtar den!:)

kommer hem ringer å pratar me majken lite
medan vi pratar kollar jag mailen
ett mail hade ämnet: Platserbjudande
aja, tänkte ja ungefär, 2 aug...
men nej... NEJ!
där stod de 8 juni, JUNI!
de är på tisdag!
amanda får börja inskolningen på tisdag!
jag blev som överlycklig!
för er som inte hängt med
sökte jag dagis från 14(?)mars
men då fanns ingen plats.
fråga mig inte hur dom har ordnat med plats
jag bry mig eg inte
jag är bara otroligt glad att dom gjort det!
så.. nu gäller de bara att fixa ett jobb..
lär väl inte bli de lättaste såhär i juni
men ja ska fan göra allt i min makt, jag ska ha ett jobb!
finns de nån där ute som sitter me ett hör av er!:P
deltid/halvtid/heltid spelar ingen roll
jag vill jobba!:)

blev visst en långt inlägg
men summa sumarum..
jag har blandade känslor
glad, less, ledsen och även otroligt trött
nej nu vaknar liten, 50min har hon sovit så de är precis som de "ska vara"
have a good one, i  won't

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: