deprimerande var ordet

Skrivit den 2010-06-14 , klockan 21:14:39
Ja. idag iaf!
helgen har varit super
och idag var vi lediga då dagis hade planeingsdag.
och imorrn börjar allvaret igen
lämna klockan 9 och sen gå till majken för en långprommis
ska bli så spännande,
men kommer utan tvekan gå utmärkt!:D
hon älskar att vara på dagis och har gjort sen första sek så ja är inte alls orolig!:)
sen att få lite egentid, DAGTID är inte helt fel de heller :D

men tillbaka till det deprimerande..
lär jag tog upp min torkade tvätt efter att ha stoppat i 2 maskiner tidigare
så se jga söndertrasade kläder och kläder med gråa fläckar på...
OKEJ, tänkte jag..
jag la typ alla mina favoritkläder, tunikor, klänningar, linnen, koftor, leggings
ca 20-30min tidigare så de blev bara att hålla tummarna, FÖRGÄVES
hälften av allt som var i tvättmaskinen var helt enkelt trasigt och gråfläckigt...
så ja, jag bryter ihop.. min nya kofta från bikbok, nya tunikor från lindex, lite gamla tunikor  lite gamla leggings(med gammalt menar jag sånt som är äldre än en månad för ja ha köpt mycke nytt på sista tiden) amandas ena gosetrasa, hennes svarta body.. med andra ord, typ allt i tvättmaskinen..
som tur va la ja inte i någon av mina denimleggings för att dom glömde jag helt bort då dom hängde  badrummet bägge två

så nu ska ja gona ner mig i soffan och dö en smula framför nya true blood.
såhär ser btw ett av plaggen ut, syntes bättre att ta en bild på de vita
(notera att även här finns det små grå fläckar)
och på vissa svarta plagg äre hår stora som en femkrona...


Påhitt
Skrivare: Sofia

Kräv ersättning för kläderna av hyresvärden! Det är han som är ansvarig för att maskinen är hel! :)

2010-06-15 Klockan 12:58:52
Blogg http://[email protected]

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: