för en vecka sen

Skrivit den 2010-06-02 , klockan 10:59:03
ja, för en vecka sen skrev jag att amanda sovit en heel natt på väldigt väldigt länge
de har hon btw inte gjort sen dess!
inatt vaknade hon typ en gång i timmen fram till 5
dvs typ varje gång jag lyckats somna om så vaknar hon igen
fruktansvärt jobbigt!
hur blev det såhär?
har provat allt känns de som!
soch sen majken kom hem har vi varit igång dagarna i ända
vilket har resulterat i att hon nästan inte sover mer än typ 30-60min sammanlagt på en hel dag
men hjälper de mot nattsömnen? NEJ....

"men hon sover väl för mycke på dagen"
nej, hon gör inte det
"då sover hon väl kanske för sent på dagen?"
Nej.. igår vaknade hon halv 2 på dagen och var vaken till 7 då hon krävde att få lägga sig.
innan majken gick hem vid typ 11 så hade hon redan vaknat ett X antal gånger
(konversation med bekant)

behöver jag säga att jag är slut?
ne inte direkt
men jag kan säga att jag längtar tills i helgen!
jag och majken ska åka ut till hemsön och vara där heeela helgen
och amanda ska vara hos sin mormor hela helgen
Första gången nånsin jag är barnledig i en hel helg
blir spännande att se hur ja klarar av det :D

ne nu kommer majken strax så nu ska ja klä på mig!
FYI, jag är inte så rosa längre!:D

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: