inskolning dag numero 3!

Skrivit den 2010-06-10 , klockan 20:09:50
ja dagarna bara flyger iväg och inskolningen går som jag sagt hur bra som helst!
imorse gick hon iväg och lekte med några andra barn på andra sidan gården medan jag satt kvar vid dörren
tog fröken i handen och gick iväg
stortjejen min!
sen givk ja iväg en stund också vid lunch
gick även de hur bra som helst!

sen ha vi umgåtts me koftan(majk)  både igår och idag
koftan heter hon numera pga att hon bär kofta i skinande sol ;)
ja, i alla väder :P
men hon är nästan bäst ändå(efter mig OFC!)

nu ikväll är vi mest trötta
skulle även baka men va fan..
JAG GLÖMDE KARDEMUMMAN!
och lappbullar utan de, är inge lappbullar,
äckligt tror jag bestämt..:P
sååå.. de får bli imorrn på dagen ist
innan middagen med majken och sofia
tro va de blir?
lasangette känns som ett bra Ostressigt alternativ
(eftersom bullarna måste bakas imorrn med vill jag undvika stress kl 4)
tanken va väl eg inbakad fläskfilé med kantarellstuvning och potatisgratäng
men det tar en massa tid
och de gör även bullarna..
så nej nej :P
dom får helt enkelt vara nöjda ändå!:)

ne, nu ska aj säga adjö till majken,
invbänta ett ev besök av halvgrannen sofia såhär på kvällskvisten.
sen sova!:D

have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: