Lämning!

Skrivit den 2010-06-15 , klockan 21:05:45
ja idag var det lämning på dagis!
kom di 9 satt ner henne på golvet och hon springer direkt till en av fröknarna å skulle upp hos henne<3
jag gick då hem och bakade lappbullar, latade mig, stresade mig geom städning
visade kläderna för hyresvärden och sen småspringa tillbaka till dagis lagom till 2
så fort jag kommer in kommer lilla älsklinngen fram och kramar mig en massa
och fröknarna säger så snällt: de känns som om hon kännt oss hela livet
kändes jättebra att höra
och hon hade varit så duktig lilltjejen min
ätit bra, somnat i vagnen och sovit en stund
lekt snällt me dom andra barnen
och då vi kom hem blev det ytterligare lek och en trevlig middag med grannen och hennes son
en underbar dag helt enkelt!

imorrn blire lämning igen klockan 9 då ska ja hem och baka en till sats med lappbullar
då jag gjorde så enorma idag så blev de bara 8st:D
men de blev kul de med :P
tänkte försöka kliva upp och göra iordning degen
innan amanda vaknar så de bara är att baka ut bullarna då ja kommer hem från dagis
(degen ska jäsa ovanligt länge har jag märkt, recptet sger att den ska jäsa till dubbel storlek och ja.. de tar typ 1½-2timmar så ja då får den göra de, sak samma lixom. kan det eg jäsa FÖR länge?:P bullarna idag blev ju bra trots att dom jäste mer än dubbla tiden)

sen vid halv 12 kommer alex och oskar hit å fikar gojävla fikat
sen hämtar ja liten på dagis och sen får vi ytterligare besök:D
och på torsdag kommer även världens bästa sanna hit med världens sötaste ronja
då ska ja lukta på lite bebis :D

ja orkar inte se nån fotboll heller
lite pinsamt för ett sportfreak som mig
men men är trött ist så ja går och sover :D

Nattinatt

Påhitt
Skrivare: MammaTessan - Tävling pågår

Va roligt och skönt att det går så bra på dagis.

2010-06-15 Klockan 21:49:35
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: