no sleep

Skrivit den 2010-06-07 , klockan 01:02:56
trots lite och mindre sömn natten som var pga diverse festligheter
kan ja inte sova nu, vet inte riktigt va de är för fel:P
uppspelt och allmänt glad!
är mentalt uppladdad, har världens finaste tös
och dessutom de underbaraste av vänner!

imorrrn blire lunch med alex, syster och lillviktor<3
ska ringa dagis också eftersom amanda fått plats from tisdag:D
jag är överlycklig att det blir dagis redan nu!
har filat på CV:t skickat massa ansökningar

veckan känns fullspäckad redan nu:P
eller imorrn blire nog rätt soft!
prommis efter lunch me majken också
går nog förbi mamma och hälsar på stackarn en stund
huga tycker så synd om lillmamma min, hon har så ont :(
tisdag: inskolning och ams för att träffa min handläggare
onsdag: inskolning, sjukhuset sen linsprovning
torsdag: inskolning, sen förhoppningsvis umgås med nån av mina bästa
fredag: middag me girlsen? för då kommer ju SOFIIIA
just de.. måste klämma in bakning nån dag
har ju lovat att bjuda på mina underbaraste lappbullar ;)

ska väl försöka komma iväg till birsta å kika efter nån mediamöbel också
men när, de överlåter ja till nån annan ;)

åh. MÅJÄVLA UNDERBARA SOMMAR!
jag gillar sommaren, jag gillar att majken är hemma,
jag gillar solen och värmen och att slippa ta på sig 100lager kläder :D
jag gillar sommarprommenader och att åka å ta en piknik på random places
jag gillar tom "raggarbilarna", de är en sommartecken helt klart


men just nu, JUST NU gillar jag mest av allt de nyutslagna syrenerna
utanför min balkong. en doft av sommar
underbara UNDERBARA sommar!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: