Svar på tal!

Skrivit den 2010-06-15 , klockan 19:00:51
anonym:
du verkar  inte vara en direkt bra mamma du.
har läst din blogg ett tag och du verkar bara vilja bli av med henne


Men alltså.. URSÄKTA!
är jag en dålig mamma för att jag vill och är glad över att mitt barn ska börja på dagis och att det går utmärkt?
NEJ, det är jag verkligen inte!
ni som känner mig och amanda vet att amanda har en fruktansvärt behov av att vara bland människor och andra barn, det älskar hon helt enkelt! och hon blir frustrerad då hon bara är med mig n hel dag,
för hon är med mig, nästintill 24//7

fine, mina föräldrar har henne ibland och JA jag behöver faktiskt egentid!
jag är inte nån jävla superwomen som klarar av allt
jag är väl fan lika mänsklig som alla andra!
för jag kan lova att alla mammor där ute på denna jord känner ett behov av att vara ensam ibland, att bara få andas och inte tänka så himla mycke. att bara vara med sig själv helt enkelt

så fine! jag "tjänar" också på att amanda börjar på dagis, att få vara enam några timmar på dagarna
men jag anser inte att jag är en dålig mamma för att jag vill vara ensam ibland
för får jag vila upp mig mentalt ibland så är jag helt enkelt en supermorsa
nej de r jag verkligen inte men jag känner mig som en bättre mamma då jag har 100% energi

sen.. anonyma kommentarer..
ujuj.. stå för din jävla åsikt din fega fan

Påhitt
Skrivare: MammaTessan - Tävling pågår

Vilken fräck jävla människa.

Jag ser fram emot när Joline ska börja på dagis för jag tror hon kommer gilla det. Inte för att jag inte vill vara med henne.

Dagis är nyttigt för barn.

Alla behöver egentid. Jag är ingen dålig mamma bara för jag tycker det är skönt om Joline somnar tidigt så jag/vi får lite tid för mig/oss själv/a.

Du är en bra mamma Emma. Och du gör det bra som är själv.

Kram påre =)

2010-06-15 Klockan 21:54:56
Blogg http://tjn.blogg.se/

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: