UjUj..

Skrivit den 2010-06-24 , klockan 20:42:29
lite dålig uppdatering märker jag
ja idag ha vi vart i sundsvall igen..:P
denna gång i själva sundsvall, inte birsta.
vi åkte ner, åt glass gick runt lite och åkte hem igen
härlig liten trip med härliga människor!
dvs alex, oskar och amanda

man märker på amanda att hon saknar dagis redan
herregud vilket humör hon har haft idag, irriterad, rastlös,
på ett såntdär "inget-är-bra"-humör

veckan har gått fort,
för fort eg!
måndag var de bara stressigt mest hela dagen
men den avslutades på ett supersätt:
supergod middag med T
och sen en massa mys i soffan
jag kunde självklart inte somna förrän vid 5 på morgonen
men va likt förbannat uppe innan väckarklockan kvart i 7!:)
slappade och tog de lugnt hela tisdagen då manda va på dagis,
ja även på onsdagen faktiskt!(igår?)

dagvild är jag också märker jag
och jag är mer klantig och minnet sviker mer och mer
men de gööör inget
jag börjar helt enkelt bli gammal, bara att inse!:P

sen dessa dagisbaciller...
jag och pappa har drabbats!:P
amanda bär bara runt på detta helvetesvirus,
hon själv har bara lite rinnsnuva, FUUSK!
ne, torrjävlarethosta är inget ja gillar!

nu så ska jag gå ut och plocka undan i köket,
ta fram 2 lappbullar då sofia kommer på besök senare ikväll

have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: