åh vad jag älskar livet just nu!

Skrivit den 2010-03-10 , klockan 21:35:56
allting känns verklige helt super nuförtiden!
och mina underbara vänner som stöttat mig de senaste månaderna,
eller ännu hellre det senaste året
ska verkligen ha en hel drös med cred!

alla pusselbitar faller på plats
och allt i övrigt känns tokskönt!

häromdagen kände jag för första gången sedan jag fick reda på att jag var gravid
allt jag klarar dehär, jag klarar allt!

sen så amanda, ojojoj vilket bustroll!
vi var på ettårkalas hos thilda idag och hon skulle ju självklart smaka tårta!
mersmak kanske?
haha men icke sa nicke:D
de gick så bra ändå säg!
thilda var lite småhängig idag,
men ett par leenden bjöd hon på iaf!
fick ju även träffa marina och hampus en sväng,
då vi försov oss imorse/idag
så blev de inte en så lång stund:/
amanda fick även fina presenter!
en perfekt nalle puhbok av hampus och marina och en "drag-hund" som "voffar":D
poppis som tusan bägge två!
även om hon hellre skulle ha alla leksaker thilda har för dom tyckte on var tokroliga!:D

gav mig själv en klapp på axeln i söndags också.
för jag satt upp vissa mål under mitt panikstadium
under min turbograviditet
ett av dem var att amanda inte skulle få smaka på en massa sötsaker innan hon blev ett år,
då skulle hon självklart få smaka tårta!
men sen så blire inge mer sötsaker bara för att hon är ett år,
känns ju himla dumt,
bara för att hon är ett år ska hon inte få smaska i sig en massa kakor för de,
räcker det med en macka och mjölk/vatten
så är det tokbra enligt mig.
sen hur andra gör är inget jag bryr mig om alls,
alla gör precis som den själv vill.
som jag skrev här tidigare,
JAG (som i bara för min del) har satt upp vissa del-mål
och nu är ett av dessa 7 klarade,
dessa får ni kanske höra mer om längre fram:)
jag känner mig lite starkare
(och om NÅGON skulle uppfatta detta som att jag "ser ner på"
mammor som ger sina barn sötsaker så är så INTE fallet!)

ne, nu ska ja hoppa in i duschen, diska och sen sova
måste va utvilad för en dag på birsta me emma och adam
sen hockey imorrnkväll, GO DIF!:D

måste bara citera denna smarta alexandra:

"det finns lika många olika sorters mammor som det finns barn"

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: