Baka Baka Baka sockerkaka

Skrivit den 2010-03-05 , klockan 23:19:45
ja idag ha jag faktiskt gjort det också!
(bland annat!)

ja, vi var på birsta liten jag och pappa:)
hittade tillslut en present till amanda!
och även en till thilda då vi är bjudna dit på ettårskalas på onsdag!:D
en kofta till mig fick följa med hem också och nytt set med bestick!

då vi kom hem var det dags att baka.
så vi gick till mamma då jag inte har en hushållsassistent.
Lappbullar stod på menyn.
choklad-cockies med
och en äggfri tårtbotten!
lappbullarna och cockiesen blev klara tills vi gick hem.
klockan 10 då amanda somnat (OMG vad seent:-O)
så satt jag in tårtbotten-sockerkakan-utan-ägg
så jag hopåas nu att den blev bra!:P
den får vila över natten innan det sätts igång med dekorationer.
sen måste man ju skära isär den med..
de får mammi hjälpa med :P
haha annars kommer den gå sööndeeeer;)

nej.
nu ska jag diska.
Ovanligt va?:-O
ssen blire sova sova säng säng säng
så man orkar med imorrn :D
haave a good one

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: