baka baka sockerkaka

Skrivit den 2010-03-04 , klockan 15:59:14
eller nja,
inte sockerkaka utan lappbullar!
annelie sa i tisdags på öppna att hon hade receptet på dem
och jisses så glad jag blev!
så hon mailade över de och idag blire coop och handla grejjer!
ska även titta om de finns äggfri tårtbotten!
kalaset måste ju vara någolunda äggfritt då alexandra och sofie också ska komma
tårtan måste ju alla smaka på lixom!
sen att lappbullarna också va äggfria va ju också ett plus!:D
finns de inte äggfri tårtbotten,
ne men då får jag baka en ist!:D

i övrigt ha vi vart ute och prommenerat i nästan 2 timmar i detta fina men tokblåsiga väåder!
först ner på "comfort" och hämtade mitt paket med kylplatta,
laptop-väska och minneskort som jag beställt på tradera
(självklart visade de sig att de va fel minnneskort men aja,
ut på tradera me de omgående lixom:P
sen gick vi en sväng på stan.

längtar till imorrn med,
ska ner på birsta me pappsen
försöka hitta nått roligt till amanda
hon fyller ju trots allt år så paket är ett måste!:D


fick också 4st småpaket ifrån syster, mats och viktor me posten igår!
ett av dom va till mig som jag förstod de,
men utan någon namnmärkning kan de bli svårt att lista ut vilket det är ;D
så Sara, svara i foonen ;P

ne, nu ska jag käka en macka innan liten vaknar:)
have a good one!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: