irriterande!

Skrivit den 2010-03-01 , klockan 23:36:05
jag lever fortfarande i kanada, trots bara 2 timmar sömn natten som var..
all jäkla sport får mig mest att längta tillbaka..
till innan den där jävla knäskadan,
den där jävla operationen som inte gjorde någonting bättre,
52kg "tung" och vältränad..
hur fan kunde det bli såhär?
skit.. ska göra ett nytt försök till comeback till hösten iaf.
inte kännt av knät sen innan ja flyttade till gbg.
och väl boende där tränade jag ju dagligen igen..
nu finns de inte tid/ork/passning till hårda träningspass så då skiter jag i dom små också..
stupid stupid stupid..

ne in me lite positivt,
sprungit lite idag iaf, har blivit jagad av en springande amanda genom lägenheten
och jisses som lillan har skrattat, aldrig hört dylikt!:D

och snart är det lördag.

var ju på hemligt uppdrag idag med.
blev inge öppna så de blir imorrn ist!:)
nu väntar jag bara tills imorrn,
längtar snarare:D

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: