it's a beautiful daaay

Skrivit den 2010-03-11 , klockan 23:51:09
jajjemen,
plaskade ner till bussen idag, mina uggs tyckte inte detta var spec roligt.
impregnerat dom 2 ggr men de vette 17 hur dom mår imorrn, de visar sig!
åkta buss med emma och adam till birsta och for runt en stund.
vi åkte hem, lämnade barnen till respektive morfar
och åkte sedan, även med hannah i sällskap, med hockeybussen.
för att se hockeyn såklart! (djurgårdare som jag är :D)
matchen blev väl inte riktigt godkänd av mig,
iaf ine djurgårdens insats!
men de slutade 2-2 så ingen förlust iaf!:D
kom hem och fick höra att amanda varit hur snäll som helst med sin krassliga morfar:D
känndes himla bra!

Citat ifrån matchen:
Timråklacken: " vi ska till slutspel
Djurgårdsklackens respons: "Vi ÄR i slutspel"
detta var klockrent!

summa sumarum:
dagen har varit helt sjukt bra!(som grynet skulle sagt)
heldag me emma adam och hannah på slutet.
de var för längesedan sist!
otroligt härligt sällskap!:D

nej nu börjar ögonlocken bbli tunga,
disken är diskad
så nu ska jag hoppa i säng:)

NightNight!

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: