Kalas!

Skrivit den 2010-03-07 , klockan 21:34:12
för er som missat de fyllde amanda ett år igår! min stora stora tjej <3

gårdagen började jag med att försova mig,
amanda hjade sovit så pass dåligt så hon vaknade inte förrän strax efter 11
och mamma väckte mig vid 10!
shit kalaset börjar om 2 timmar, tänkte jag!
men vi hann med allt som skulle göras (nästan)
lappbullarna blev supergoda!
äre nån som ä sugen på receptet äre bara att fråga!:D
(såhär ser dessa mummsiga saker ut!)


kakorna och tårtorna blev goda med!
glömde helt bor att knäppa bilder på dessa innan det åts :P


amanda blev riktigt nöjd med sina presenter iaf!
Nedan följer först bilder på presenterna och vem dom kom ifrån
och sen bilder ifrån själva kalaset:D
bilderna från kalaset ligger i omvänd ordning,
orkar tyvärr inte ordna detta så ni får stå ut med de helt enkelt:P


Name it, Dessa kom i ett set, lite småoff sammtidigt lite läckert, från mormor/mamma


Name it, leggings och tröjor från mormor/mamma

Supersnygg klänning från "tant" Sanna :D

traktor med massa djurläten från mig :)

Skor och hårband från Jenny som oväntat kom hit :D

Barbapappabyxor och klänning ifrån syster mats och viktor


Kanin och läsa/lyssna bok av lisa, carro, wilmer och alexander


Böker fv. av pappa/morfar, av syster med fam, av axel och joda

Nyckelpiga-tält av morfar/pappa


Hopphäst av morfar/pappa


amanda med sitt fina hårband


finaste sanna me finmagen

manda och mormor

gammelmormor och morfar


manda och jenny

Manda äter tårta!:D

jenny, alexandra, mamma, sophie och sanna

Lisa, alexander carro och wilmer döljer sig där bakom också:D

Lennart och axel

manda får tårtan framför sig för första gången:D

carro, wilmer, alexander och amanda

Jenny som överraskade oss :D

Tröttmössa?

Sophie blir kittlad av mamma alexandra:D


Manda leker

Påhitt
Skrivare: Helena

Hej! Halkade in här av en slump och började läsa lite. Intressant blogg och en supersöt dotter :) Sen såg jag lappbullarna du bakat och kom genast att tänka på när jag gick i högstadiet och alla köpte såna i kafeterian :) skulle bli jätteglad om du kunde skicka receptet :) Hoppas allt är bra och ha en bra dag! :)

2010-03-08 Klockan 09:31:06

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: