kan inte somna

Skrivit den 2010-03-05 , klockan 02:22:53
känner mig allmänt glad, stressad och tankspridd ikväll:D
ska ju på birsta med pappsen och lillis imorrn så ja måste nog somna snart!
hur ska ja annars orka leta födelsedagspresenter?:o

nämde jag tidigare att vi fick paket från min syster m. fam
amandas ha vi såklart inte öppnat!
men mitt fick jag öppna idag!
en KOKBOK!:D
Lovely sis!



denna kommer användas flitigt!:D
för alla er mammor där ute,
detta är någonting för er alla! då barnen blir större finns "exempel"
på vad dom kan hjälpa till med i maglagningen och dylikt
och sen kan man sätta betyg på en egen rad så man "kommer ihåg" vad alla tyckte om den maträtten!
riktigt finurligt!:D
som sagt, kommer användas flitigt!:D
och sen at de finns massa spännande recept gör de inte mindre bra :D

herre jisses snart är hon halv 3..
ne nu drar jag täcket över huvudet och försöker glömma allt jag måste göra imorrn och sen resten som ska göras fram till den 25e..

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: