Måndag!

Skrivit den 2010-03-23 , klockan 21:47:25
Liten slog inte upp sina vackra så jag blev tvungen att väcka henne
då vi skulle på bvc och ta amandas ettårsspruta,
vägda och mäta skulle vi med.
min lilla tjej är 74,5cm lång och väger 8,8kg
huga så tiny hon är
men sötast ändå <3

fick även en tillrättavisning av nån random gubbe på stan:
"men lilla flicka, du får inte gå med barnvagnen i rulltrappen! det är livsfarligt!
de förstår du väl att du måste ta hissen"

i'm like whaaaaaat?
vaddå lilla flicka lixom?:D haha
aja fick iaf info av M.K att man tydligen inte får åka med barnvagn i rulltrappan,
någon fler som var O-informerad?
haha jag blev as-chockad!
mamma hade heller ingen aning om detta, lite lustigt
(hon som har dragit 4 barn i barnvagn lixom)

liten fick lite "efter-spruta-feber" förstod jag då hon började bli lite gnällig i vagnen
så vi åklte hem utan att uträtta några ärenden

haaave a good one!:)

Påhitt

HEJ!:)

Ditt Namn:
Kom Ihåg mig!

Din Mailadress: (offentligt hemligt)

Din Bloggadress:

Påhitt: